Започна гласуването за най-силни бизнес марки в България, организирано от Superbrands. Гласуването в интернет се провежда и анализира от водещата маркетингова агенция Market Links.
Участниците в гласуването имат възможност не само да споделят кои марки или компании се представят добре на пазара, но и да спечелят вълнуващи награди, осигурени от партньорите в онлайн вота: Kempinski Hotel Grand Arena, Банско; Kempinski Hotel Grand Hermitage, Варна; Hotel Todoroff Wine & Spa; спортен клуб "Атама".
Гласуването на потребителите в интернет се осъществява с партньорството на бизнес портала Investor.bg, Novinite.com и Mobile Bulgaria.
В категорията ХОТЕЛИ, БИЗНЕСЦЕНТРОВЕ, ТУРИЗЪМ са включени близо 40 популярни марки в туристическия бизнес - хотели, курортни комплекси, изложбени центрове и туроператори.
Като brand за туроператор, в този престижен списък е включена и туристическа агенция Бохемия.